پسر آمريكايي ؛ مادرش را كشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پسر آمريكايي ؛ مادرش را كشت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
در يكي از جديدترين پرونده‌هاي خشونت در آمريكا، يك پسر 10 ساله از ايالت «اوهايو» ، مادر خود را با شليك يك گلوله به قتل رساند.

به گزارش فارس، روز گذشته يك پسر 10 ساله از ايالت «اوهايو» به قتل مادر خود متهم شد.

وي در حالي به قتل مادرش متهم شده است كه خود به يكي از همسايگانشان اطلاع داده است كه به مادرش تيراندازي كرده و وي را كشته است.

«تيم زيمرلي» رئيس پليس منطقه‌اي كه مادر اين پسر 10 ساله در آن به قتل رسيده بود، اعلام كرد: پيراپزشكان فهميدند كه «دبورا مك وي» ، 46 ساله، يكشنبه شب در حالي با صورت خود در اتاق نشيمن به روي زمين افتاده بود كه با شليك يك تير كه به سر وي اصابت كرده بود، به قتل رسيده بود. مقامات پس از آنكه پسر مك‌ وي به همسايه‌ها اطلاع داده بود كه به مادر خود تيراندازي كرده، به خانه مك وي رفتند.

بر اساس اين گزارش ، اين پسر 10 ساله روز گذشته با «اندرو هايد» وكيل خود كه اتهامات موكل خود را رد كرده است در دادگاه حاضر شد و از قاضي درخواست كرد كه اين پسر را آزاد كرده و موكل وي تا زمان تشكيل دادگاه خود در نزد خانواده‌اي بماند.

اين پسر 10 ساله كه نام وي ذكر نشده است هم‌اكنون در مركز بازداشت‌ جوانان نگه داشته شده است و خواهر 15 ساله وي نيز هم‌اكنون با خويشاوندان خود زندگي مي‌كند اما هنوز مشخص نيست كه اين دختر 15 ساله در زمان تيراندازي در خانه خود حضور داشته است يا خير.

«كتلين هيد» ، استاد جرم شناسي در دانشگاه جنوب فلوريدا كه در خصوص اين جرم كه والدين كشي است، مطالعاتي انجام داده است، گفت: سالانه 49 كودك در آمريكا والدين خود را به قتل مي‌رسانند اما از اين ميان تعداد كمي داراي سنين بسيار پايين هستند.

وي تأكيد كرد: شما خيلي خيلي به ندرت شاهد كودكاني هستيد كه در سنين بسيار پايين والدين خود را مي‌كشند.

از 1976 تا 2007، 10 كودك حدوداً 10 ساله والدين خود را در آمريكا به قتل رساندند، در سال 2007، يك پسر 8 ساله از ايالت آريزونا پدر خود و دوست پدرش را به قتل رساند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: